دسته : اخبارتاریخ: 1403/02/13

🔸سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ویژه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت:

🔻در دورانی مراسم فتح خرمشهر را برگزار خواهیم کرد که با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس به این توان‌مندی نظامی و علمی رسیده‌ایم که عملیات وعده صادق را رقم می‌زنیم.

🔻اکنون الگوئی شده‌ایم برای همه استکبار ستیزان، عدالت خواهان و مظلومان جهان به گونه‌ای که در غزه طوفان الاقصی، در یمن به دست گرفتن کنترل تنگه باب المندب و در غرب موج اسلام خواهی و صهیونیست ستیزی را شاهد هستیم.

🔻مناسبت‌هایی نظیر سوم خرداد و فتح خرمشهر فرصتی برای تجدید میثاق و لبیکی است به آرمان‌های شهدا، باید از این فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده نماییم که مطمئنا امید آفرین خواهد بود.

🔻از فرمانداران و مدیرانی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی را در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی و اجرا کردند تشکر می‌کنیم و قطعا از آنها به نحو احسنت تقدیر خواهد شد.

🔻لازم است به ادارات و دستگاه‌ها سهم سپاری و مطالبه شود، انتظار و توقع داریم فضای شهری و فضای رسانه‌ای و مجازی متاثر از این مناسبت ملی شود.🔸گفتنی است در پایان این جلسه از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد.